Vi har bestĂ€llt! đŸ“±

Vi har varit i valet om nya telefoner ja eller nej? 
Men jo sÄklart nej men allvarligt sÄ börjar min iPhone 6s ge upp eller rÀttare sagt batteriet Àr pÄ g att ge upp.
 
Jag anvÀnder min telefon till allt betalar rÀkningarna, kolla Facebook, instagram, ringa & smsa, kolla mejl bÄde privat & jobbmejl, sköter allt via telefon.
MÄste ha telefon för o lÀtt o alltid kunna lÀgga / ta bort tillgÀnlighet.
 
Aja struntsamma 😅
TvÄ stycken iPhone 8 Àr bestÀllda iallafall och bÄda Àr i fÀrgen guld Oscar ville ha svart, men tyvÀrr skulle det dröja till var de vecka 41 ? Innan den ens kom sÄ vi barq Àsch de finns andra tyvÀrr blev jag besviken att den inte fanns i roséguld som Àr rosa i superfin fÀrg men men dne fanns i guld, grÄ, rymdgrÄ & svart.
 
NÀsta vecka Àr dom förhoppningsvis hÀr och de ska bli kul, nu kommer givetvis frÄgor ska ni sÀlja era iPhone 6 telefoner och svart Àr  ja & nej tanken Àr att en ska sÀljas villet vet vi inte jag har roséguld o iphone 6s och Oscar har Iphone 6 i fÀrgen grÄ, min telefon Àr Àldre uthÀmtad tidigare o mer anvÀnd! 
 
Men Ànnu Àr vi inte o behov av att sÀlja sÄ ett tag fÄr dom ev ligga till ingen nytta dock förlorar dom i vÀrde ju Àldre dom blir, men vi vill ha kvar minst en telefon ifall nÄgon av vÄra andra gÄr sönder! 
 
Â