Slut på ledighet!

Nu har jag varit ledig ifrån jobb i en vecka. 🙈
Det har varit både skönt och lite jobbigt blev lite rastlös, men nu i morgon är det dags igen för ett 13 timmars arbetspass så nu kör vi med ny energi och mer motivation.
 
Jag har iallafall hållit mig skapligt sysselsatt var igår & idag det varit värst med rastlösheten, men de fixade syrran då en av mindre äldre syskon flyttar tillbaka till Finspång ifrån att ha bott i boxholm ett tag.
 
Jag har två dagar denna vecka skjutsat runt på henne då hennes sambo haft bilen och åkt mellan boxholm & Finspång för o komma med flyttlass så har kört runt på henne och vi har vi lunchat ihop tre dagar denna vecka.
 
Igår körde vi lunch ihop flera stycken mycket ute mat, fika osv, men veckan har varit jättebra mest fantastisk har det varit att få tillbringa så extremt mycket tid ihop med Zeke märks på honom med att han varit nöjd att få följa med en hel del! 😁
 
Ska se om jag kommer igång o blogga också.
I morgon (söndag) kör jag 13 timmars jobb så då blir de nog segt med inlägg då, men i veckan kanske. 👌