Mörkt ute!

Nu har mörkret slagit till igen tycker sommaren gick otroligt fort.
Men det är som det är och det är så otroligt viktigt att synas såg i Söndags kväll när jag var ute o körde bil att folk tänker inte på att man knappt ser dom i mörkret det är så jäkla otäckt om något händer för att en person inte kan ta på sig ynka reflexer.

Jag är inte superbra på o ta på mig reflexväst osv, men jag borde verkligen göra de där i mot brukar jag ta på mig såna där lösa reflexer på ramar, låter några hänga ner så de rör sig och man syns bättre än inga alls.
I början av veckan hittade jag ett reflextäcke åt Zeke så de köpte vi direkt.
Det är inte bara jag som ska synas eller vi utan även hunden.

Så snälla ni där ute ta på er reflexer för eran o andras säkerhet!
Här är sötnosen i sitt nya reflextäcke som skyddar mot regn, snö och blåst.
Nu när han knappt har någon päls kvar tro de eller ej, men under den långa pälsen finns knappt någon under hull av varm päls då han börjar sätta ny päls nu dock tar det tid.