Lördag 9 september

Sommaren är över och de märks tydligt! 
Det är framför allt mörkt nu mera dagarna är gråare o tristare vissa dagar kyligare än andra, men mest kvällar & nätter dagtid håller de bra temperatur även om det är mulet är det rätt varmt.
 
Jag gillar inte hösten det regnar i princip dagligen varken jag eller Zeke vill gå utanför dörren, men vad ska man göra? 🙈
 
Idag tog jag Zeke runt 7.00 sen kröp vi ner i sängen igen o  sova lite till sen gick vi alla upp runt 11.00 då Viktoria ville bli hämtad inne vid tågstation i stan igår sa hon att hon skulle ta bussen vidare hem, men vi fick hämta ändå. 😉
 
Eftersom vi ändå skulle åka in så följde även Pappa med så vi lunchade på Max supergott bättre än donken faktiskt så de blev liten utflykt även Zeke fick ju följa med så tur att vädret höll sig så i kunde sitta utomhus o äta så Zeke fick vara med! 😁
 
Sedan drog vi alla till Emma & Björn på en kopp kaffe så spännande dag har vi haft idag Yeah. 
Världens tråkigaste inlägg, men de har inte funnits lust o energi för något mer idag vi var ju även i stan igår jag & Oscar. 👌
 
 
#1 - - marianne:

Tråkigt inlägg? Dagboksinlägg ju ;) Såna som jag skrivet till 90 % haha

Svar: Haha, kändes tråkigt 😂🙈
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

🤣