Ledig dag đŸŒș

Ledig dag men tror ni jag kunde sova i morse? Normalt brukar Zeke vakna runt 7.00-8.00 ibland kan han sova lÀngre beroende pÄ hur sent han var ute kvÀllen innan.
 
Idag sÄ drog jag ivÀg runt 11.00 skulle lÀmna grejer till pappa som vi inte ville ha kvar tavla o annat, Äkte o hÀmta ut ett paket med nya pÄslakanset och sen vidare till Mamma för att Àta lunch dÀr dÄ hon skickade i morse o undra om jag ville komma o Àta lunch.
Hon visste att jag var ledig och ensam hemma dÄ Oscar gÄr förmiddag o inte hemma förens 17.00.
 
Sen hade jag lovat att följa med o hÀmta Wiggo & Alwa pÄ dagis efter att Viktoria & Pappa var dÀr igÄr sÄ kÀnde jag bara jag mÄste hÀlsa pÄ mina smÄ gullungar sÄ bÄde mamma & min andra syster med hennes dotter följde med dit.
 
Blev en hel del bus nĂ„got Alwa Ă€r galen i Ă€r att rida hĂ€sten nĂ€mligen hĂ€nga pĂ„ min rygg sen springer jag runt med henne förstĂ„r ni hur svettigt de Ă€r? đŸ€Ł
Idag hoppade hon upp i soffan nĂ€r jag satt dĂ€r tog min hand o försökte fĂ„ grep o sen gav hon sig inte rida hĂ€sten var de ja... 😏
man ska vara rÀdd om ryggen men Àn Àr dom inte sÄ tunga.
 
Sen Wiggos tur, Agnes gick inte hon bli 3 i december o de blir för tungt!
Àven kramkalas stod pÄ schemat alla barn kramade varandra, sen kram man vuxna.
 
leka kurragömma Àr ocksÄ otroligt roligt ojoj mÀrks att dom bara blir Àldre o Àldre o förstÄr mycket mer o kan börja svara ja & nej ordentligt pÄ frÄgor.
vÄra namn börjar dom kunna sÀga sÄ otroligt duktiga.
 
TyvÀrr fick jag ingen rolig bild pÄ Wiggo idag, men tÀnker bjuda pÄ en pÄ Alwa. 
 
Foppatofflor, vinterjacka & brorsans solglasögon samt vĂ€skan nu far vi till varmare land đŸ˜‚đŸ™ˆâ€ïž
 
Dessa ungar kan dÄ konsten o charma en.
En vilja av stĂ„l har dom minsann đŸ˜‰â€ïž
#1 - - marianne:

Åhhh sĂ„ hĂ€rlig dag med ungarna....hon Ă€r ju för söt lilla Alwa dĂ€r hon stĂ„r resfĂ€rdig....

Svar: Jajemen 😁Jag dör av skratt nĂ€r dessa sĂ€tter igĂ„ng alltsĂ„.
Erika Pettersson