Inte sysslolös 🤣

Det såg lite tomt ut på jobbfronten tills idag.
Blev utringd på jobb vid 6.45 att jag skulle börja 7.00-12.30 som tur var så ringde jag jobbet o sa att jag omöjligt hinner till jobbet till 7.00 så kom in 7.20! 👌
Det blev 20 minuter senare.
 
Efter jobbet så ringer dom o ändrar morgondagens arbetspass ifrån 7.00-12.30 till 7.00-19.00. 
Sen jobbar jag dagtid onsdag, dygn torsdag till fredag sen lördag till söndag sen några timmar på Måndag. 😴
 
Aja älskar att jobba så skönt att det finns jobb. 
Enda tråkiga är att jag går av dygnspass på söndag kl 10.30 och Oscar ska jobba på söndag så vår enda eldiga dag går bort, men jobb har vi sagt går i första hand.
 
Men avskyr när vi möts i dörren i princip.
Hoppas ni får en bra vecka själv ska jag försöka umgås med Zeke & oscar så mycket jag bara kan eftersom jag körgä två dygnspass i veckan. 
 
Min fina ❤️
#1 - - marianne:

7-19....det är långt pass!
Skulle inte du vara ledig och ta det lugnt ? 😉

Svar: Haha! Har tagit det lugnt har varit ledig 1.5 vecka efter jag gick av sommarschemat! 😊Nu kör jag på till 100% igen ett tag men nu som timmis kan man ju ändå säga nej vilket är rätt skönt!
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Kan du säga nej? Det ska bli intressant att se....hehe

Svar: Haha! Ja de kan jag väl hålla med om 😎
Men jag sa nej flera gånger den veckan jag verkligen ville vara ledig.
Ska köra nu denna vecka plus nästa vecka sen sist veckan i september ska jag ta de lite lugnare för då vet man att man får in en vettig lön ändå.

Sen kör man på ordentligt i oktober igen 😁👍
Erika Pettersson