Ideal of sweden

Något som blivit väldigt populärt är dessa mobilskal ifrån ideal of sweden 📱
Jag själv älskar dom jag skulle vilja ha alla, men man använder ju bara ett i taget! 🙈
 
Köper man dom ifrån ideal of sweden så kostar dom 299kr styck ganska mycket pengar, men jag hittade ju dessa i Ullared o köpte mitt gamla rosa i marmor där betydligt billigare sedan säljer även Fyndiq dessa och det verkar vara äkta eftersom dom stämmer överens med idel of sweden skalen på nätet o allt.
 
Dessa är ju även magnetskal så man kan ha plånbokeskal med magnet i o ändå ha dess skal, perfekt.
 
Så ett tips för er som vill köpa, men tycker dom är för dyra fyndiq säljer för 200-229kr Tradera har för 299-100kr dock är dom billigare begagnade, men vill man inte lägga nypris är de ju perfekt.
I Ullared tog dom för iPhone 6 skal 119kr.
(gissa om jag ska köpa flera där nere när vi åker igen) 
Vi har en resa inbokad om två månader.
 
Jag köpte mig ett nytt nu pga att mitt gamla rosa inte passar min nya telefon denna gång ifrån fyndiq och valde de jag ångra mig att jag inte köpte i ullared nämligen med blommor på.