Här är det dött!

Här inne är det verkligen dött, men jag ska försöka komma igång igen eftersom det är roligt att blogga och det är mitt sätt o prata av mig ibland.

Lite kortfattat om sista tiden.

• Jag har varit ledig en vecka eftersom jag kände att jag höll på o gå in i den berömda väggen så bad jag om o få vara ledig en vecka trots att jag hade bokade jobb, men dom förstod mig och veckan tog slut igår.
Och de var så roligt och jobbigt såklart o jobba 13 timmars pass igår, men samtidigt roligt och skönt såklart eftersom det är när jag jobbar som jag mår som bäst jag uppskattar o få vara hemma och vara med min familj!
Dock älskar jag o få tillbringa tid med Zeke och ju mer jag jobbar desto mindre tid med honom, men han har det alltid bra oavsett vart han är ju. 

Oscar & jag stormtrivs ihop såklart. ;)
Vet inte ens varför jag nämner detta, men kanske för att folk inte ska tro något annat för ibland läser folk o så drar dom slutsatser.

• Min ena syster har i veckan nu flyttat tillbaka till Finspång i från Boxholm med sin familj o lilla dottern Agnes som är? 2.5 år eller vad hon nu är, haha..
ni har aldrig sett bild på henne så ni vet nog inte vem hon är, men dom flyttade hit gångavstånd ifrån oss tar inte många minuter att gå så i veckan när jag varit ledig har jag fått lämna Zeke hos pappa för att leka taxi åt Maria som inte haft tillgång till deras bil eftersom dom kört flyttlass hela veckan fram & tillbaka o hon stannat i finspång för Agnes skull som skolats in på nytt dagis.

Men har kört runt på henne så hon kunnat handla, ta sig tillbaka till dagis osv snabbt o smidigt.
Hjälp till att plocka upp kartonger, bärt grejer när det kommit.
Vi har varit ute o käkat lunch, fikat osv haft det rätt bra.

Oscar har jobbat såklart och kommit hem sent på eftermiddagen/kvällen o varit trött, men vi har hunnit med o se lite tv osv tillsammans, ätit ihop de är alltid något. ♥

• I övrigt mår jag inte så bra vi vet inte varför, men det var detta jag menade innan det har inte med oss o göra utan vi vet inte vad det är men vi hoppas ju det ska gå över såklart!
Har i allafall världens bästa sambo som stöttar mig även om jag varit skit jobbig i flera veckor och det blir inte bättre så kämpar han o står ut jag förstår inte hur?

Men som sagt vi vet ju inte vad det är, men det borde vända? eller?
Om inte får man väl söka hjälp, men jag kämpar!
I morse vakna jag dessutom med en vänsterfot ni vet den skadade foten svullen o sån värk egentligen borde jag inte ens köra bil med den för varje gång jag kopplar så tar den stryk, men gav mig ändå ut idag!
Hade paket o hämta tre stycken faktiskt så de kunde inte vänta plus att jag var tvungen o lämna in papper till min arbetsgivare för påskrift..

Tanken är väl o försöka plocka fram kameran lite mer och fota mer så bloggen får ett helt annat liv med mer bilder o allt, men tar ju sällan med en stor kamera värska o värsta kameran på små saker, men visst vore de skoj o få se lite mer bilder över vardagen tror det gör a&o för en bra blogg!
mobilbilder funkar, men nja mer liv i bilder blir roligare så ska försöka. :)

Nu ska jag pausa lite, kolla runt lite på datorn o sen laga matlådor, yeah. 
 
i övrigt har vi haft och har världens otur med vädret de spöregnar dag ut och dag in vem blir inte deprimerad då?
Zeke har fallit ur massor i päls han ska ju nu börja sätta ny han är så tunn i pälsen men otroligt långhårig, men tunn så ett regntäcke mest som en skal åkte på idag så han inte blir våt hela tiden o får fukt eksem till slut.
hans päls är inte o leka med när den ska torka ;) 
#1 - - Anita:

Fint täcke han har :D

Svar: tack :D färgen passade honom bra, men de börjar bli slitet nu :/ dock har han ju fått ett helt nytt back on track regntäcke :D + ett reflextäcke som är på g.
Erika Pettersson