Halloj!😁

HĂ€r Ă€r det inte jĂ€tte mycket aktivitet, men jag har faktiskt inget att berĂ€tta för tillfĂ€llet eller skriva om som jag kĂ€nner just nu och dĂ„ blir det tyst hĂ€r helt enkelt. đŸ€”
 
Idag jobbar jag 9.00-20.00 pass och Oscar kör eftermiddag sÄ efter jobbet Äker jag raka spÄret och hÀmtar hem Zeke tÀnkte ta sista kvÀllspromenaden redan efter jag hÀmtat han sÄ blir runt 20.30-21.00 beroende pÄ hur lÄngtid jag stannar kvar hos Pappa.
 
Sen hem o duscha o stupa i sÀng!
Kör nĂ€mligen jour i helgen dock sovande, men Ă€ndĂ„ sĂ„ jobbar Fredag 18.30 till Lördag 10.30 sedan lördag igen 19.30 till söndag 10.30! 😮😑
 
Me ska inte klaga egentligen Àr glad över de jobb som rullat in att köra jour Àr lite anstrÀngande man sover ju inte som en prinsessa borta, men men.
Sover man skapligt bra sĂ„ har man hela dagen framför sig sen ju. 😁
 
Denna helg ser med andra ord ut som förra Oscar Àr ledig,
men han behöver vila dÄ han inte Àr helt frisk!
Och jag jobbar men nÀsta vecka kör jag bara tvÄ dagar sÄ dÄ fÄr man de lite lugnare direkt.
Ska gÄ intro pÄ ett till stÀlle jag kÀnner till vÀl, men vi sa intro Àr ett mÄste.
 
Vilket absolut ska bli riktigt roligt o spĂ€nnande dĂ„ har man ytligare ett stĂ€lle sen o jobba pĂ„! 😊
Men men, hoppas pÄ lite roligare uppdatering lÀngre fram. 
 
#1 - - marianne:

Sovande jour...bra betalt sÄ det kanske kan vara vÀrt dÄlig sömn nÄgon gÄng ibland? Om det inte hÀnder nÄgot för dÄ blir det vÀl ingen sömn alls förstÄr jag?!

Svar: Precis nÄgon gÄng ibland kan de vara vÀrt nu blev de sÄ sovande jour förra helgen o denna helg.
Sen fĂ„r vi se nĂ€r de blir igen. 😊
Nej precis hÀnder nÄgot sÄ blir de ju vaken natt, men dÄ ska de rapporteras in dock vet jag inte om man fÄr betalt för vaken natt dÄ, men de borde man.
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Jag tror nog det kan bli betalt för vaken tid, eller sÄ Àr det inrÀknat....intressant frÄga...

Svar: Vet att vi fĂ„r halva natten betalad fullt ut vid sovande jour, o halva obetalad!SĂ„ ca 4-5 timmar under natten försvinner ibland 6 timmar pĂ„ helgerna 😮
Men blev Àndrade planer ska inte köra jour i helgen utan 8.30-21.30 de körde ihop sig nu idag.

SÄ kör idag, imorgon & söndag lÄng helg!
Men men borde inte förlora nĂ„got pĂ„ de rent i timmar iallafall 😁
Erika Pettersson