God morgon! 😴

Då har man avslutat ett långt arbetspass på hela 21 timmar utan rast, men haft sovande jour! 😴
Och jag har sällan såna pass sist var i mars månad så det var lite spänt att sova på jobbet även om man är ensam eller ja brukaren är ju hemma, men ändå!
 
Tycker det är svårt o koppla av borta, men passet är över och imorgon går jag på igen kl 9.00 och jobba till 10.30 på söndag om det inte blir ändrat ifall jag ska följa med som extra personal om dom ska åka iväg då slutar jag 11.30 eller 12.30! 
hoppas på 10.30 för jag vill hinna hämta Zeke sen sova lite innan jag ska åka till stan o hämta Oscar. 
 
Men men, nu efter jobbet så ska jag direkt o hämta en sak vi ska köpa till mig nämligen ett spel jag velat ha länge visar i eftermiddag eller imorgon men hittade ett för ett kanonpris så de ska jag hämta och Oscar ska hjälpa mig med de i eftermiddag. 
 
I övrigt ska jag slappa / sova idag! 
Handla hem lite till Fredags mys eftersom vi knappt ses denna helg. 
 
Hoppas ni får en bra & trevlig helg. 😊