Födelsedag 🎈😎

Då har man blivit ett år äldre stort Grattis till mig själv.
Dagen spenderades med en lugn morgon/förmiddag Zeke &jag klev upp vid 8.00 o tog en promenad!
 
Sen baka jag & Oscar lite på förmiddagen innan vi hade kalas blev en lugn eftermiddag med lite fika med släkten lugnt o skönt tyckte jag. 😊
Inget märkvärdigt för ifrån början skulle jag inte ha något kalas, men bestämde mig typ helt i torsdags att jaja vi har väl kalas då. 🙈
 
Tycker man kan sluta fylla år nu för detta med o bli äldre är ju ingen höjdare tycker de känts bra aty säga att man är 26 år helst 25 och nu måste man säga hela 27!!! År 🙈🤣😝
För övrigt så visste inte mormor om att jag & Oscar hade förlovat oss så de blev en glad överraskning för henne.
och hon hade dessutom bakat åt mig också i morse hade hon stått o bakat bullar så vi fick färska bullar idag med! 👌
 
Men nu ska jag glo på tv ett tag för de tog på krafterna o ha allt folk idag! 
#1 - - Anita:

Grattis :D

Svar: Tack 😁
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Grattis i efterskott. En fika med släkt och/eller vänner blir lagom firande när man inte fyller jämt tycker jag....så nu närmar du dej 30-strecket med stormsteg....ujujuj

Svar: Säg inte så !😂🙈Jag har redan ångest men glad att Oscar närmar sig lika fort som mig han blir 27 i december så ✌️😁
Slipper man känna sig ensam om o nära sig skillnaden är att han längtar o de gör inte jag haha
Erika Pettersson