Då kör vi igen. 😎

Ettt dygn gick fort som tusan!
Nu är det dags igen att köra ett otroligt långt dygnspass idag 9.00 tills imorgon 10.30 sedan blir det hem o sova ett tag. 
 
Igår gick jag av ca 9.30 var pigg som tusan tills ca 13.30 sen var de kört man sover ju inte så där superbra när man har jour somnade sent natten torsdag till fredag sov otroligt dåligt dessutom, men men.
 
Därför vet jag redan nu att jag kommer behöva sova när jag kommer hem även om jag inte är trött just då så kommer jag bli otroligt trött.
känns skönt att man har några dagtid pass nästa vecka o får sova hemma. 😁
Sen är det jour nästa helg igen såklart sovande jour,
men man sover ju knappt något. 
 
Jag hoppas ni får en bra helg själv ser jag fram i mot att komma hem imorgon runt 11.00 och slänga mig på sängen o se om man kan sova ett tag innan jag ska åka till stan en snabbis! 😪