32 timmar 😰

Denna helg kör man ca 32 timmars pĂ„ tre dagar ganska mycket timmar pĂ„ fĂ„ dagar och lördag & söndag innebĂ€r 13 timmars pass men jag klagar inte detta Ă€r en super rolig helg att jobba pĂ„. 😊
TrÀffar mÄnga roliga hos dom brukarna man Äker till sÄ de Àr ju en toppen helg verkligen.
 
Men tröttheten slÄr till ibland och dÄ blir man lite hur fasen ska jag orka, gÄrdagen flöt pÄ kanonbra idag kÀnns de betydligt tyngre vaknade med huvudvÀrk o sovit dÄligt i natt kÀnde bara nae inte en dag till med 13 timmar.
De som motiverar mig Àr att jag nÀsta vecka endast kör 2 dagars jobb kommer köra som max tre dagar för MÄndag,  halva Onsdag & hela lördag gÄr bort!
 
SÄ tÀnker vara ledig imorgon, ledig lördag, sne kan dom endast sÀtta en pÄ jobb efter 13.00 pÄ Onsdag dÄ jag ska lÀmna in bilen pÄ service de var tydligen dags nu efter snart 1 Är sa dom pÄ Hyundai.
men skönt dĂ„ vet man att de inte Ă€r nĂ„gra fel o brister pĂ„ bilen sen hoppas vi och sen Ă€r de ju dags o boka att byta till vinterdĂ€ck đŸ˜Ș
 
Hoppas ni haft o har en bra helg sjÀlv lÀngtar jag tills jag Àr hemma ikvÀll o fÄr krypa ner i sÀngen igen. 
#1 - - marianne:

Lite sÄ ska det vara, man ska kunna ha kul och skoja samtidigt som det Àr ansvar och allvar...de dagarna Àr de man trivs allra bÀst pÄ jobbet.

Det Àr ju fördelen nÀr man köper en nyare bil pÄ mÀrkesfirma, de Àr noga med att kalla en för service...visst det Àr ju lika mycket för deras skull (tjÀna pÄ kunderna) som för bilÀgarens skull...

kram

Svar: Absolut 😊De Ă€r riktigt skönt tycker jag 😁👌Slipper jag tĂ€nka pĂ„ de och man slipper be nĂ„gon om hjĂ€lp för detta med bilar Ă„r jag inte sĂ„ haj pĂ„. 😛Skulle ju inte ta sĂ„ lĂ„ngtid heller vilket Ă€r skönt! 😊

Kram
Erika Pettersson