21 timmars pass đŸ’Ș

Vakna i morse runt halv 5 nÀr Oscars klocka ringde mÄdde illa som tusan vet inte om fetta kan vara biverkningar ifrÄn medicinerna Àter ju en del smÀrtstillande pga foten.
 
Men jag & Zeke somnade om vilket vi brukar göra om Zeke inte absolut behöver gĂ„ ut förstĂ„s, men de Ă€r inte ofta de hĂ€nder som tur Ă€r. 😁
Skönt o slippa gÄ ut kl 5.
 
Vakna vid 8.00 o dĂ„ var de dags o vĂ€cka Zeke som sov sĂ„ sött bredvid mig runt halv 9 började en envis huvudvĂ€rk gnaga i skallen pĂ„ mig och den ökade enbart pĂ„ hela tiden. đŸ˜Ș
KÀnde att ska jag vara hemma? Men nej hur ofta blir man bokad pÄ ett pass som Àr 21 timmar lÄngt?
mĂ„nga timmar + sovande jour jag Ă€r inte jĂ€ttevan vid sovande jour, men ja jag kör de idag sen lördag till söndag och hela nĂ€sta helg, men dĂ„ Ă€r de lite kortare pass dĂ„ Ă„ker man mest dit o sover knappt vĂ€rt de eftersom vi hqr obetalt under 4 timmar pĂ„ natten! đŸ˜Ș
FörstÄr inte varför visst vi ska sova, men hur bra sover man dÄ? PÄ ett jobb? 
 
Har fÄtt en klok kommentar i tidigare inlÀgg och jag ska tagga ner lite pÄ jobb fronten men jag styr heller inte hur mycket dom bokar en man lÀgger upp tillgÀnlighet o siger dom o bokar sÄ kan dom boka in 5 dagar i strÀck osv, men ska försöka köra denna vecka ut plus nÀsta vecka ut nÀr söndagen kommer nÀsta vecka kan jag klappa mig sjÀlv pÄ axeln o kÀnna wow. 
 
Sista veckan i september behöver jag knappt jobba nÄgot om jag inte vill för nu under tvÄ veckor har jag kört sÄ pass hÄrt att de rÀcker med dom timmarna!
sĂ„ har val möjlighet o jobba en dag eller fler beroende pĂ„ ork & lust. 😉
Â