Vad händer här?

Det går verkligen inte bra för mig o hålla bloggen igång, men det händer ju tyvärr inte så mycket roligt här.
Tanken är att jag ska skärpa mig, men skriver inlägg nästan dagligen sen känner jag bara nae. 😓
 
Jag har taggat ner nu oktober ut på jobb frivilligt jag har inte mått bra ett tag och jag kämpar får förbaskat med de så då får andra saker så stunden för hälsan är ändå de viktigaste.
 
Men oktober ut ska jag jobba lite lugnare och ta hand om mig själv o min lilla familj Oscar & Zeke. 💕
 
I torsdag blev de en sväng till akuten med Mamma då morfar fick åka in akut varför ska ens cancer finnas?
Jo detta har jag väl inte gått ut med, men min morfar har cancer. 😢
Han är förvisso 93 år, men det spelar ingen roll ingen ska behöva drabbas av cancer i någon form.
Vet fler o fler nu som går bort i denna hemska sjukdom, men iallafall så blev de ett akutbesök och jag valde o avboka jobb för o följa med eftersom jag är den enda som skulle kunna Oscar var på jobbet o skulle komma hem sent, syskonen har småbarn o dom små ska inte behöva vistas på akuten.
 
Men nu hoppas jag besöket på måndag med läkaren ger bra resultat!
 
I övrigt händer inte mycket dagarna går fort vi ska snart hämta hem vår nya säng vi beställde för snart 5 veckor sedan. 😁
i övrigt händer inte mycket spännande.
 
Nu ska jag sova 👌
#1 - - Anita:

Cancer är så fruktansvärt.. Kramar!!

Svar: De är det verkligen 😓Kram
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Den där jävla sjukdomen....oberäknelig och hemsk som var och varannan familj tvingas ha närkontakt med på ett eller annat sätt...

Du har berättat för mej,
kram till dej och familjen


Svar: Ja de är fruktansvärt 😢Kram
Erika Pettersson