Små presenter 🌺

Ledig dag underbart skönt!
Fick sova ut ordentligt välbehövligt vill jag lova.
 
Var en sväng till dollarstore idag och man hittar ju så mycket man vill köpa, men eftersom jag ska till Ullared om två månader ca så får jag hålla mig ifrån att shoppa.
 
Där i mot hitta jag lite små presenter till syskonbarnen man kan inte låta bli o skämma bort dom ibland. 
Saker där är så billigt skulle lätt kunna köpt mer men de kommer födelsedagar & jul snart så.
 
Wiggo var lite svårare att hitta något litet till dom fyller i januari o snart är det dags o tänka på julklappar så dom får allt bara små saker nu, men tror denna blir uppskattad. 

 
Alwa & Agnes får egnagjorda armband och varsin egen prinsesskrona 👌
suttit en stund o gjort hoppas storleken ska passa men är resårband i armbanden.