Så mycket..

Just nu har jag så mycket känslor i kroppen och jag är både arg, besviken, ledsen och lättad!
För iföregår fick jag till två bra samtal, men allt vänder inte förens jag märker skillnad och efter två bra samtal igår så hoppas jag på en snabb förändring.
 
Jag kan inte heller skriva här o ventilera lite med andra så Oscar får lyssna rätt mycket på mitt gnäll, tjat, mina tårar & ilska 😏 som tur är står han ut, han förstår mig o han lugnar mig och säger allt blir bra det blir det säkert men när?! 
 
Aja en dag så kommer min tur komma och jag längtar tills dess rätt så rejält faktiskt så man slipper denna oro & ångest man måste gå med.
Har iallafall fina personer som peppar mig och stöttar mig.
Både familj & kollegor blev så glad när man häromkvällen fick samtal av en kollega som ville peppa en o trösta en när man inte kände för något annat än ge upp och söka sig någon annan stannas. 🙈
Tror ni förstår att det är jobb relaterat, men ja vi håller tummar & tår för att saker o ting blir bra man får försöka hålla modet uppe.
 
I morgon ska jag jobba dygnspass igen alltid samma skräckblandade förtjusning först känner man woho 25,5 timme rakt av fina pengar alltså och sen känner man oj shit hur ska jag lyckas slå ihjäl dom timmarna på jobbet hemma kan man ju göra massor, men på jobbet. 😰
 
Har kört dessa pass förut o då har de faktiskt gått som en dans timmarna flyter på bra.
Sen har jag ett till sånt om ca 2 veckor fast måndag till tisdag så ja de är ju kanon med så många timmar såklart. 😁