NedbĂ€ddad 🌧

Jobbat 8.00-14.30 idag underbart, men ocksÄ jobbigt dÄ kroppen inte mÄr helt bra.
Har vÀrk i kroppen/lederna, fryser, det ös regnar ute o sÄklart blev jag dyngsur förut har huvudvÀrk kÀnt mig trÄkig i kroppen hela dagen.
 
Efter jobbet blev de att hĂ€mta Zeke, handla lite, och sen gĂ„ ett kortvarv i spöregn! 🌧
Zeke avskyr regn jag skojar inte han vÀnder o tÀnker gÄ in igen, kissar ur sig typ direkt pÄ ett stÀlle vÀnder o drar mot porten pappa sa de ocksÄ förut att Zeke Àr inte förtjust i regn tror han inte pallar att fÄ regn i ögonen samt blir tassarna blöta stÄr han o lyfter upp fram tassarna upp & ner i mellan Ät. 
 
En del sÀger ju zeke har pÀls ja, men vet ni han har ingen vidare bra underpöka han har den hÀr otroligt lÄnga hÀrliga pÀlsen sheltie har en del blir mer korthÄriga jag Àlskar dom som blir otroligt lÄnghÄriga men han har ganska tunn pÀls under allt de fina!
 
DÀrför har han tÀcke vid regn/minusgrader mÀrks ocksÄ för han bÀddar gÀrna ner sig bland tÀckena i sÀngen!
 
I Ă„r hoppas jag dock vinterpĂ€lsen kommer ordentligt de vore skönt för honom men de börjar bli bra med pĂ€ls vi fick de ju rĂ€tt kallt tidigt i Ă„r sĂ„ kanske sĂ€tter han pĂ€ls!👌
 
Men han Àr bra vacker i sina lÄnga fina pÀls. 
tĂ€nk att vi nĂ€sta Ă„r kommer ha tvĂ„ ❀