MĂ„ndag & Tisdag 🌧

Veckan startade med jobb inte varje vecka som gör de, men Ă€r dĂ„ tacksam att jag har sĂ„ mycket bokningar mĂ„nad för mĂ„nad. 😊
 
Blev jobb 8.00-14.30 igÄr & idag 8.00-16.00.
Men Àr pÄ samma arbetsplats dessa tvÄ dagar sen vÀntas de dygnspass lördag till söndag pÄ ett annat stÀlle med sovande jour sÄ lördag till söndag vÀntas 25.5 timmars jobb rÀtt tufft och bÄde jÀtteroligt o lite trÄkigt eftersom jag börjar 9.00 pÄ lördag o slutar 10.30 söndag. 
SÄ förlorar mycket tid med Oscar & Zeke, men vi fick ju hela dagar nu i helgen som var. 
 
Och pÄ Torsdag ska vi bĂ„da vara ledig för dĂ„ ska vi fixa o dona lite 😉 ni fĂ„r se pĂ„ torsdag.
SÄ Oscar ska ta semester dÄ eftersom planen var att fixa allt pÄ Lördag, men dÄ mÄste jag jobba dygn sÄ ja dÄ fick det bli sÄ hÀr i stÀllet helt enkelt.
 
Startade dagen idag (tisdag) med en koppkaffe och lite slapp i sÀngen efter morgon promenaden med Zeke och innan deg var dags att göra sig helt klart för o Äka o lÀmna zeke sen jobbet. 
 
Åker ca 7.40-7.45 nĂ€r jag börjar 8.00 eftersom jobbet ligger 2 minuter ifrĂ„n Pappa och pappa hĂ€mtar alltid zeke vid parkeringen dĂ„ han gĂ„r morgonpromenad med texas efter jag lĂ€mnat zeke sĂ„ zeke fĂ„r tvĂ„ promenader 😁
inte han i mot sÄ lÀnge de inte regnar. 
 
Men nu ska jag fixa sista o dra o jobb.
#1 - - marianne:

Det bÀsta sÀtta att starta dagen pÄ...en lugn stund med frukosten.
praktiskt att ha jobbet sÄ nÀra Zekes dagis; )

Svar: De Ă€r otroligt skönt. 👌😁Har haft sĂ„ nĂ€ra nu hela vĂ„ren & hela sommaren sĂ„ stĂ€ller bilen hos pappa gĂ„r till jobbet perfekt.
Erika Pettersson