Lugnt helg 👍

Efter en otroligt lugn helg Àr det dags att att jobba igen och dygnspass dessutom.
Varken jag eller Oscar har mÄtt speciellt bra i helgen jÀkla förkylning.
 
Jag vakna nu pĂ„ morgonen med huvudvĂ€rk, men bara försöka se glad ut och palla sig ivĂ€g gĂ„r pĂ„ idag 8.30 och gĂ„r av imorgon 9.30 sĂ„ gissa om jag lĂ€ngtar tills jag gĂ„tt av imorgon 😉
 
Nej sÄ illa Àr de inte som de lÄter, men trötthet, förkylning & huvudvÀrk dÄ Àr man inte jÀtte motiverad att gÄ till jobbet med vetskap att man ska jobba 25 timmar.
 
I allafall skönt att Oscar Ă€r ledig idag för dĂ„ fĂ„r Zeke vara hemma hela dagen tillsammans med husse. 🙂
#1 - - Marianne:

Det Àr illanog att behöva gÄ hemifrÄn nÀr man mÄr pyton, och dygnspass? NÀ, jag förstÄr att du lÀngtar hem redan innan du börjat...haha
Krya pÄ dej

Svar: Eller hur! 😓Vi har varit & handlat hela dagen dessutom sĂ„ man Ă€r bra trött i skallen o kroppen nu.
Och vetskapen om att man inte kommer hem förens imorgon förmiddag đŸ˜”
Men de Àr bara bita ihop o se glad ut o försöka tÀnka framÄt.
Timmarna gÄr ju skapligt fort bara de blir jour sÄ fÄr man sova Ätminstpende
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Du trivs ju pÄ jobbet iallafall, det blir ju lite lÀttare dÄ ;)

Svar: Jo men absolut de underlĂ€ttar ju 😊Dessutom jobbar man mycket ensam man Ă€r tvĂ„ ca 1.5-2 timmar sen resten sjĂ€lv.
SĂ„ man har enbart sig sjĂ€lv o brukaren o bry sig om. 😊
Erika Pettersson