Ljuset i tunneln..?

Just nu har det varit en riktig pissig period, men sista veckan har jag suttit i flera samtal med bland annat en av cheferna, men jag vågar inte ännu se ljuset i tunneln dock har jag en plan faktiskt så de känns i alla fall otroligt skönt.

Sen vet vi alla att även om man har en plan så kan allt falla ändå, men jag ska göra som Oscar säger jag ska njuta av tiden nu som är där jag faktiskt jobbar betydligt mycket mindre det är tvärdött på jobbfronten, men det borde vända snart. :)

Efter alla dessa samtal så borde de som sagt vända och det positiva i det hela är att jag inte är ensam jag är inte enbart drabbad av vad nu det är som händer utan jag o flera omkring mig duktiga otroligt duktiga personer är drabbade så i november ska vi ha vikariemöte har under mina 4 år aldrig varit på ett tillsammans med andra vikarier och få träffa flera personer, chefer, andra samtidigt detta ser vi fram i mot.
Ett stort plus till vår arbetsgivare att ni tar tag i detta och ger oss möjligheten o bli hörda och sedda!

Idag var på G att bli utringd på jobb, men fallet blev inte så jag kunde inte p.g.a. allergi.
Eftersom jag har hund och det går inte o få borta alla hundhår i från kläderna så föll de synd, men livet är så första gången de händer.

I övrigt idag så känns det som en stor lättnad i hjärtat och på Måndag ska jag jobba så de känns bra för jag har jobb varje vecka, men inte så mycket som jag haft innan.

Men i övrigt idag så har jag & pappa  blivit bjudna på lunch hos Emma & Björn.
Andra syrran kom förbi med lite fika senare sen blev en del bus med Alwa & Wiggo, herregud tiden springer iväg o vad stora dom blir tänk att dom i januari blir hela 2 år. ♥ mosters små gullungar.
Så roligt nu när dom säger mitt namn o försöker säga Zeke och Oscar mitt säger dom inte rent, men man hör ändå de är så gulligt.

Alwa är så söt så fort man berömmer henne för hennes fina kläder lyser de i ögonen på henne och hon blir så stolt oftast har hon själv valt kläder en kombiantion som inte alltid är så vacker, men vi får blunda lite. ;)

När vi satt i köket och fikade så kom plöstligt Wiggo gående i mina stora skor vem kunde hålla sig för skratt de gick lite vingligt :D ♥

Nehe dags o fixa lättare kvällsmat har ingen lust eller ork till annat när Oscar jobbar. :)
Har lagat matlådor så de finns.