Intensiv vecka

De som såg ut att bli en lugn vecka blir en rätt intensiv vecka. 🙈
Men jag valde de själv så då kan man heller inte klaga.
 
Byte mitt pass onsdag & torsdag mot andra pass på ett annat ställe, idag kör hag 15.30-21.00, imorgon 8.00-21.00 och torsdag 8.00-16.00 så lite skillnad mot o enbart ha 5.5 timmes pass annars.
 
Men valde o köra 13 timmar imorgon i stället för att ha jobbat 8.30-14.00 sedan 15.45-21.00 så slapp man ha ett kort bryt i mellan för de är inte så himla roligt alla gånger.
 
Idag har jag stått på förmiddagen och fixat matlådor, skjutsade Oscar när han skulle o jobba, skjutsat Pappa att handla, motionerat hundarna o nu jobb lite halv seg men men.
 
Tänker vara ledig denna helg då vi har den fullspäckad eftersom saker blev uppskjutna då jag jobbade i helgen som var. 😊
 
Kanske inte nämnt de innan heller, men ifrån och med 22 november och minst 4 veckor framåt har jag vikariat igen de lär ju bli 5 veckor om inte mer men de märks.
Känns skönt idag när schemat kom hem då har man något att gå efter så otroligt skönt.💪
#1 - - Marianne:

Korta pass har både för- och nack-delar, jag jobbar helst korta pass 4 - 5 timmar, nackdelen är förstås att jag måste jobba vid fler tillfällen.

Grattis till vicket,
Kram

Svar: Så är det ju 😊Ibland tycker jag de också är skönt o enbart jobba några timmar, men föredrar längre pass direkt så man kan vara ledig fler dagar en månad.Passar ju fint o jobba långa pass i veckorna när ändå Oscar jobbar så får man helgerna lediga tillsammans 😊

Tack 😃
Kram
Erika Pettersson