Fotouppdrag đŸ€—

Eftersom det blev instĂ€llt pga mig förra veckan tar vi nya tag idag och försöker fĂ„ lite bilder. 😊
 
Jag ska idag fota Nemo ocksÄ en hund som kommer ifrÄn vÄran uppfödare sÄ Zeke & Nemo Àr ifrÄn lyckoshellans kennel hittills finns det tre ifrÄn samma uppfödare hÀr i FinspÄng. 
Men trefÀrgad vÄran Zeke, Nemo en sobel och Atlas en blÄ alla tre hanar, men Àgaren till Atlas kÀnner inte jag bara ser dom i vÄran grupp pÄ Facebook.
Men sĂ„ roligt Ă€ndĂ„ att de finns fler o fler hĂ€r. 😊
 
SÄ idag kÀnner jag en liten press det Àr alltid jobbigt, men ocksÄ hur roligt som helst o fota Ät andra.
Men pressen man kÀnner för man vill ju göra allt perfekt fÄr bra bilder osv. 
 
Men vi hÄller tummar & tÄr. 
Om Louise godkÀnner sÄ kommer jag lÀgga upp kanske 3 bilder hÀr sen o visa resultatet. 
Â