Förkylning đŸ€§

Nu har förkylningen slagit till hÀr ocksÄ!
Hör o hÀpnad Àr det inte jag som blev sjuk först eller sjuk och sjuk Oscar Àr förkyld, men feberfri.
Men man mÀrker att kroppen hans inte Àr i bra skick nu.
 
Jag Àr lite förkyld, trött, men vi hoppas det hÄller sig sÄ och inte utvecklar sig mera.
 
Vi har mesta dels tagit de lugnt idag.
Skjutsade Pappa att handla förut, hundarna fick leka av sig men Zeke har varit trött idag efter gÄrdagens rejs med kompisarna hos Gittan.
 
SĂ„ hĂ€r Ă€r det rĂ€tt dött, men jag vill inte bli sjuk jag ska jobba pĂ„ MĂ„ndag till tisdag 25 timmars pass sĂ„ de Ă€r extremt viktigt för mig. 😊
sÄ vila sÄ man orkar med jobb! 
 
 
#1 - - Anita:

Åh, jobbigt med förkylningar :(

Svar: Ja fy attans 😓Men tyvĂ€rr gĂ„r de ju alltid de denna Ă„rstid
Erika Pettersson