Yeah Fredag đŸ€—

Yeah Àntligen Fredag vilket innebÀr att jag kör veckas sista arbetspass 13.00-20.00!
PÄ förmiddagen idag sÄ passade vi pÄ att Äka till sopptippen med massor skrÀp blev en del efter nya sÀngen som vi inte fÄtt ivÀg Ànnu och vi Äkte till en av mina arbetskamrater och köpte ett nytt skoskÄp.
 
Jag Àlskar ju skor och nuvarande skoskÄp Àr inte bra de tar knappt nÄgra skor dessutom passar de inte in lÀngre sen hallmöblen vi haft tills idag har inte gÄtt att sitta pÄ ÀndÄ sÄ den har mest tagit plats i hallen sÄ delsvis för att förvara skor och delsvis för att den var snygg sÄ köpte vi den.
 
Blev mycket snyggare i hallen och framför allt mer plats och jag kan förvara mer skor Àn innan.
Àven om vi har en bra garderob i hallen sÄ vill jag ha nÄgot snyggare gamla skoskÄpet ska vÀck sÄ fort vi köpt nÄgot nytt till den vÀggen. 
 
Men sÄ hÀr ser det ut nu iallafall: 
 
Lite nya ljushÄllare eller nÄgot fint ska köpas har redan sett fina pÄ dollarstore sen köpa sÄna ljus som gÄr pÄ batteri att ha i vill inte ha levande ljus dÀr pÄ.
sĂ„ fĂ„r vĂ€l bli dollarstore ev i helgen 😋
 
Oscar vill ta ner speglarna o ha en annan spegel dÀr eftersom dom Àr förstora dom gÄr ner bakom skÄpet!
Dock vet jag inte Ă€nnu jag bĂ„de vill o inte vill dom satt dĂ€r nĂ€r jag flyttade in sĂ„ dom togs aldrig mer av tidigare hyresgĂ€st sĂ„ vi fĂ„r se i sĂ„ fall sĂ„ ska vi ha en annan spegel över dĂ€r men jag Ă€r lite nojig för att göra för mycket hĂ„l i vĂ€ggen eftersom vi enbart hyr lĂ€genheten 😏
vi fÄr se helt enkelt. 
#1 - - Anita:

Snyggt!

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Är det nya eller gamla skoskĂ„pet? Och var ska du ha ljusen? Sitter det inte hĂ„llare pĂ„ vĂ€ggen? Ska du byta ut de?
Jag kan hÀmta speglarna ;)
hÄl i vÀggen Àr bara att spackla igen nÀr/om ni flyttar....
kram

Svar: PÄ bilden Àr sÄ ser du det nya skoskÄpet det gamla stÄr kvar ocksÄ men mot en annan vÀgg tills vidare.
LjushĂ„llarna pĂ„ vĂ€ggen ska troligtvis bytas ut ja 😁
Dom ska kanske fÄ sitta nÄgon annan stannas lutar Ät sovrummet men fÄr se.
Tar tid o göra om hemma speciellt nÀr vi jobbar sÄ mycket.

Har hittills inte hittat nĂ„gon spegel o ha dĂ€r i stĂ€llet men vi letar 😉👌
Kram
Erika Pettersson

#3 - - Marianne20:

Ja jag Àr ju inte klar Àn men lÄter det ta tid sÄ jag inte Ängrar mej sen för att jag haft för brÄttom och valt fel

Svar: Okej 😊👌
Erika Pettersson