Vårdcentralen

Idag har vi verkligen tillbringat dagen på vårdcentralen.
Först var vi där för att Oscar skulle ta prover och träffa läkaren.
 
Sen nu ikväll har vi varit på jourmottagningen för att jag ringde i morse men dom ringde inte upp förens 15.30 så fick en akuttid ikväll.
 
Jag blev ju sjuk i torsdags och i helgen varit halv kass men igår började jag få kramper i bröstkorg/nedre delen av halsen i strupen de är så fruktansvärt obehagligt så vi sökte vård idag efter lite undersökning så fick jag diagnosen: akut bronkit / luftrörskatarr så nu kan vi boka av ytligare en sak ifrån lista jag inte tidigare haft.
 
Och jag vill inte uppleva de fler gånger med tanke på att de kom igår kväll o gått väldigt fort utför. 😓
i morgon ska jag hämta ut mediciner och sen hoppas jag att jag är okej inom några dagar o fri ifrån kramperna i bröstet. 
#1 - - Marianne:

Hoppas Oscars prover var bra.
Denna höst har varit jobbig med konstiga förkylningar för många, hoppas du får hjälp av medicinen.
Själv väntar jag på den sedvanliga lunginflammationen som alltid följer en förkylning hos mej :(

Krya på dej,
Kram

Svar: Vi hoppas på att allt är bra 😊Nu har han legat sjuk i feber o allt hostar som en okände smittade visst rätt fort ifrån mig.

Tack ❤️
Kram
Erika Pettersson