Vad skulle jag göra utan dig? ❤️

Den enda personen som förstår mig, som stöttar mig och finns där oavsett hur jag mår, hur jag beter mig m.m.
 
Hur du står ut med mig är ett under men du stannar du stöttar och du kämpar tillsammans med mig!
Sedan du klev in i mitt liv har så extremt mycket positiva saker hänt det största är nog att jag fått ökat självförtroende och tackvare de utvecklas enormt mycket både i mitt privatliv, jag har börjat jobba mera på ställen jag innan inte klarade av jag har utvecklas och jag jobbar på framåt.
 
Har tagit tag i saker förverklat drömmar som enbart innan var drömmar jag såg ingen ljus framtid idag så är framtiden ljus och jag tror att för varje månad & år som går så blir allt bättre o bättre. 😊
 
Dagar jag bara vill ge upp finns du där o säger peppade saker, kramar om en och ger så mycket positiv energi!
Sommaren knäckte mig och jag trodde inte de skulle kunna de, men något hände med mitt psyke och idag har jag trappat ner o jobbar lite lugnare nu än jag gjort tidigare för att orken inte finns.
 
Och vi har verkligen kommit till ett bra gemensamt liv och vi ska inom en snar framtid skaffa vår första gemensamma hund som du ska vara med ifrån start o uppföstra detta blir så häftigt.
tack för att du finns hos oss.
 
Jag älskar dig ❤️
 
 
#1 - - Marianne20:

Jag är så glad för din skull, ja för er alla tre, att du fått det så bra efter det trista du lagt bakom dej.
Det är bra att du trappat ner på jobbet och jag hoppas det där andra (som du inte skriver om) snart löser sej på ett bra sätt....
Och jag väntar otåligt på dagen då ni presenterar den nya familjemedlemmen <3

Svar: Det känns som det äntligen var min tur att få börja leva på riktigt! 😊Dags att få lite tur här i livet.

Jodå det löser sig eller har säkert löst sig! 😊
Har en bra chef som lyssnar och framför allt tar tag i saker.

Ja vi är så spända snart ska de födas förhoppningsvis ett gäng valpar de kan bli ingen kan bli en och bart tikar så de är så himla jobbigt just nu med väntan 🙈
Blir det inte ifrån denna tik blir det ju eventuellt en ifrån Zekes kullsyster som står näst på tur att bli parad 😁

Men fastnade för denna tik & hanen hon valt tror se kommer bli så himla bra.
Erika Pettersson