Tvååring!! ♥

Dagen är här då beskedet om att jag blivit tvååring inom kommunen kom. :D
Jag ringde själv efter jobbet idag på förmiddagen och frågade hur många las dagar jag var uppe i och några timmar senare ringer telefonen och dom meddelar att du har blivit tvååring. 

Lyckan är ju totalt obeskrivlig 
sedan maj 2013 har jag kämpat och jobbat för detta.
Den 29 oktober blev jag tvååring och den dagen jobbade jag så pass många timmar att det motsvarade en 
heltidstjänst så jag fick frågan ja vill du ha 100% eller mindre vi tar 100% TACK! :D 

Så nu ska alla papper skrivas om eftersom jag går på vikariat ifrån och med idag så jag fortsätter på vikariat eller ja jag kommer bli anställd men det är ju inte min tjänst men jag ska täcka upp för denna person 22-20 december sedan 25-31 januari så ska jag täcka upp på ett annat ställe.

Så jag kommer bli en resurasre som man säger är fastanställd, men har ingen fast arbetsplats utan jag får gå dit det behövs folk helt enkelt. :)
Och nu två månader framåt blir de ju på dessa rader som jag redan fått.
Ska bli intressant o se vad för lön som kommer fram till jag är värd om jag jobbar 100% och jag kommer få semesterdagar ifrån 29 oktober och framåt så kommer kunna plocka ut semester, om dom nu inte kommer välja efter januari att säga upp mig men då tror jag att jag har tre månaders uppsägning och under dessa tre månader hoppas jag dom hittar en fast plats åt mig.

jag är så nöjd, så glad, äntligen var det min tur.. :D ♥
#1 - - Anita:

Hääätligt!! :D

Svar: Yeah 😁
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

GRATTIS <3

Svar: Tack 😁
Erika Pettersson