På fredag.. 💇🏻‍♀️

På fredag ska jag klippa mig inte helt ovsnöigt, men jag ska också färga håret. 🙈
Är faktiskt lite nervös hur det kommer att bli jag brukar ju slänga i färg hemma och oroar mig aldrig för hur det ska bli äsch kör bara liksom, men nu ska jag till frissan och någon annan ska fixa med färger.
 
Vi har pratat om en plan hur jag vill ha de men jag avslöjar inte de förens på Fredag 😉
de kommer bli två färger ev tre men två av färgerna är typ samma färg bara ena mörkare andra ljusare nyans av färgen men sen har vi en grund färg som jag tror jag bestämt mig för vilken det blir.
 
Någon som har en aning om vilka två färger de blir?
Så tror de lutar åt två färger fast en grundfärg sen ek färg till som blir mörkare sen ljusare eller så blir de tre vi får se har en bra frissör iallafall ska mest klippa topparna för jag vill ju bara utlängden igen. 😊