Noll energi 😓

Genom förkyld 
NackspÀrr/strÀckning i skulderbladet
Och noll energi
 
Har ÀndÄ hÄllit mig frisk lÀnge mot vad andra har och hÄller mig feberfri, men ingen energi och utöver detta har jag Äkt pÄ en sÄn extrem strÀckning i vÀnster skulderblad sÄ minsta rörelse fel huger det som knivar.
 
Kan inte röra mig och detta Ă€r sĂ„ otroligt pĂ„frestande jobbigt för fy attans vad ont jag har! 😓
 
Är ledig i helgen eller fredag till mĂ„ndag nĂ€r hĂ€nde de senast? 😁
Tisdag dÀr i mot har man fullt upp dÄ Àr det möte 8.30-10.00 sen jobb 12.30-21.00
 
Oscar Ă€r sĂ„ söt han kommer o tittar till mig en gĂ„ng i minuten kĂ€nns det som 🙈😂
förvisso lÄter det nog som jag Àr döende nÀr jag rör mig för fy för denna vÀrk i skulderbladet jag har ju Äterkommande problem med min rygg/skulderblad sÄ vore nog inte fel o gÄ till en massör/kiropraktor som kikade pÄ detta sÄ problemen försvinner o inte Äterkommer.
 
Har sĂ€kert gjort nĂ„got knas pĂ„ jobbet i Torsdags eftersom detta kom natten till igĂ„r! đŸ€š
aja vetekudde, voltaren gel & tigerbalsam samt vÀrktabletter & muskelavslappnade anvÀnds effektivt nu för bara jag andas sÄ hugger de i skulderbladet. 
Jag ❀ vetekudde 
#1 - - Marianne:

Ajaj dÄ.....men kolla medicinerna, jag tror inte man ska anvÀnda gel samtidigt som vÀrktabletter...men du har en vÀrmeflÀkten va? LÀgg den över nacke/ rygg, vÀrme brukar hjÀlpa om det Àr en strÀckning.
Trist att du mÄr sÄ nu nÀr du var lÄngledig. Kom just pÄ att nÀr man har fullt upp och sen slappnar av, Àr det inte sÄ ovanligt att det onda kommer....Ätmins6inte för mej.
Krya pÄ dej nu,
Kram

Svar: Det Ă€r vĂ€l sĂ„! đŸ€šBĂ€ttre har de blivit men inte helt bra Ă€n tyvĂ€rr.
Gör ju sÄ ont sÄ herregud.

Kram
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Blev lite fel ser jag.....vÀrmefilt, inte vÀrmeflÀkt

Svar: Förstod de 😉JodĂ„ har vĂ€rmefilt 😍
O jÀkla tur Àr de för den behövs
Erika Pettersson