Migrän!

I natt/tidigt i morse slog migränen till så trots tabletter gav den sig inte så var bara ringa och sjukanmäla sig! 😓
så har gått med ångest hela dagen vaken tid även om jag bara körde kortpass idag och mitt resurspass var inget bokat på så de behövde bara hitta någon o köra ett kort morgonpass.
 
Men ändå ger det mig ångest för jag vill inte sätta mins kollegor i skiten. 😓
jag är väldigt noggrann med att gå till jobbet o sköta mitt jobb och inte vara hemma.
 
Har haft Zeke hemma hela dagen, men de har gått så bra han anpassar sig så mycket efter hur man mår.
Även om han måste gå ut så är han lugn inne och inte så sprallig o busig som han brukar vara han märkte att jag inte orkade men promenaderna fick han springa av sig på med o de var skönt trots huvudvärk o få luft.
 
Den värsta migränen släppte ju framåt lunch, men ändå haft huvudvärk hela dagen. 
 
Så här har vi slappat i sängen idag 😍❤️
I morgon ska jag åter tillbaka till jobbet igen har bara torsdag & fredag kvar sen ledig i tre dagar.