Måndag. 🤗

Vaknade o var inte alls utvilad!
Promenad med Zeke runt 7.30 sedan in för att däcka i sängen igen.
 
På förmiddagen idag har jag varit iväg och fikat hos en vän/kollaga Emelie & jag jobbade ihop en hel del förr och idag är vi tyvärr på olika arbetsplatser, men vi håller ihop ändå! 😊
idag blev de en efterlängtad fikastund och massor prat.
kändes skönt att prata lite med någon annan också om hur jag mår och har mått jag blev riktigt orolig där ett tag och vi tog mina symtom på allvar, men jag blir trött snabbare än tidigare o behöver inte aktivera mig så mycket för o behöva sova sen!
men jag är på bättringsvägen.
 
Men sedan är det så mycket saker som händer som jag inte kan skriva om här o där av har bloggen dött en hel del för jag kan inte och framför allt får inte skriva offentligt om vad som händer!
Men jag har så många fina kollegor bakom mig och har en toppen chef bakom mig och jobben rullar in vikariat står framför mig nu men jag väljer o jobba mindre nu av hälosjäl där av mer lediga dagar.
 
Efter att ha varit hos Emelie ville mamma ha sällskap till stan vi var där igår men nu skulle hon in igen så följde med o fyllde på återigen lagret med jul saker vi ska ju julpynta för första gången i mitt & Oscars liv i år och vi har inte mycket julsaker.
har adventssljusstakar kvar sedan förra året annars inget förutom nu när det fylls på. 😁👌
 
Tänkte när vi fixat klart framöver runt första advent ska ju hinna en sväng till Ullared först så får ni se hur de blivit.
 
#1 - - Marianne%20:

Det är skönt att ha någon att prata med, som lyssnar...
Bra att du valt att trappa ner lite på arbete...
Kram

Svar: Jag var tvungen sen i perioder blir de intensivt med jobba de måste ju säga och då blir det tufft!Både psykiskt & fysiskt, men sen kommer en period då det är lugnt igen.

Men jag väljer lite mer nu hur mycket orkar jag egentligen o säger kroppen ifrån finns de inga pengar i världen som är värda som går före hälsan.

Kram
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Äntligen har du kommit till rätt insikt. ...hihi
Kram

Svar: De tog lite tid 😁😉
Kram
Erika Pettersson

#3 - - Marianne20:

😂😂