Lyckad resa 😍

GÄrdagens resa till Ullared var sÄ otroligt lyckad.
Jag Àr sÄ frukansvÀrt nöjd med mina köpa dels hittade jag massor fint till Oscar bÄde byxor & överdelar sÄ han blev vÀldigt nöjd.
 
Köpte Àven en del till mig framför allt en ny vinterjacka som jag verkligen vill ha sÄ jag blev nöjd med bara den.
Har inte hunnit ta kort pÄ allt, men vi fÄr se om jag visar bild pÄ allt nÄgon dag.
Är ledig idag, men far finspĂ„ng-Linköping-finspĂ„ng idag sen blir de vila för jag Ă€r knĂ€ckt idag gick upp 03.15 natten Lördag till Söndag o la mig 23.00 igĂ„r kvĂ€ll.
 
Men sĂ„ nöjd och jag höll budgeten med marginal sĂ„ blev pengar över sĂ„ blev Ă€nnu mer nöjd o dĂ„ köpte jag Ă€ndĂ„ allt vi skulle ha + lite till 😁
det Àr dÄ man inser hur jÀkla billigt det Àr i Ullared.
 
 
Jobbar mycket i veckan sĂ„ lovar ingen bra uppdatering tyvĂ€rr men ska försöka đŸ˜â€ïž
 
Ha det bra. 
#1 - - emelie jonasson :

Äh sÄ bra :D jag skulle sÄ gÀrna vilja Äka till Ullared och shoppa sjÀlv. Har aldrig varit dÀr ^^ min sambo har sÀtt programmet och efter det sÄ vÀgrar han att Äka med mig.

Svar: Klart du ska Äka ;) du kommer nog inte Ängra dig.Jag fick hem sÄ otroligt mycket till min sambo hitta jag supersnygga jeans för 169kr normalt brukar vi betala runt 399 och uppÄt och dÄ Àr dessa ÀndÄ svarta med lite slitningar :)
sen ett par helsvarta för 199kr
i somras köpte jag mörkblÄ med slitningar för 169kr och dom Àr i bra skick fortfarande trots att dom Àr vÀlanvÀnda, men de var visst kvalité de trodde jag inte.

Men de finns massor billigt o fint bÄde bland klÀder & heminredning. :)
Erika Pettersson