Ideal of sweden đŸ€©

Ingen har vĂ€l missat dessa otroligt underbara skal. 💕
Nu nere i Ullared i söndags fick jag passa pÄ att att köpa nya eftersom eftersom de gamla inte funkade till nya telefonen.
 
Idag kom dessutom mitt plĂ„nbokeskal jag bestĂ€llde nu nĂ€r dom sĂ„lde dessa plĂ„nbokeskal för endast 199kr Ă„ngrar mig att jag inte köpte tvĂ„ för nu vilk jag ha en svart ocksĂ„ haha 😂
de blir ett svart framöver ocksÄ jag lovar.
 
Hittills Ă€r detta min samling 💕
 
#1 - - Anonym:

ÄLSKAR skalen frĂ„n Ideal of Sweden. TyvĂ€rr har man en tre Ă„r gammal lur som inga av de skalen passar till... Men fina att titta pĂ„!

Svar: Åh trĂ„kigt!De Ă€r lite lustigt att dom inte gör skal till fler telefoner.
Till samsung s7 har dom knappt nÄgra skal i dessa fÀrger de hade andra fÀrger men var sÀmsta utbudet.

Lillsyrran skulle köpta till sin kompis men de fanns ju nÀstan inga.
Men till iPhone finns hur mycket som helst vilket glĂ€djer mig sĂ„klart 😁🙈
Men tycker de Àr trÄkigt för andra.
Erika Pettersson