Hej vintern ❄️

 Hej vintern ❄️
Igår föll snön och de är med blandade känslor de är väl vackert med vinter och solen är framme dagarna blir ljusare osv, men kylan kunde jag gärna slippa.
 
Idag är de kanon väder soligt, kallt, halt o knöligt ute på vägarna svårt att ta sig fram ordenligt.
Jag jobbar 24,5 timmes pass.
Ifrån 9.00 idag till 9.00 imorgon bitti sen är jag ledig resten av dagen imorgon. 😊
 
Helgen sprang iväg och jag saknar redan grabbarna där hemma, men hinner träffa Oscar ett tag imorgon innan han far till jobbet!
 
livet.. aldrig är man riktigt nöjd. 😉
man vill jobba, men ändå vara hemma.
man vill tjäna pengar, men man vill inte jobba för de. Haha
ibland är de lite jobbigt hur hjärnan tänker, men nu kör vi på lite halv lugnt.
#1 - - Hanna Karlsson:

Jag älskar vintervädret och minusgraderna som varit i helgen. Lite snö på det bara också hade varit perfekt. :-)

Svar: Runt jul & nyår kan de få vara vinter sen skippar jag gärna de 😉Kylan gör att jag får sån extrem värk och de är inte rolig så vinterhalvåret är alltid förknippat med värk o besvär.
Annars är de otroligt vacker en solig vinterdag :)
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ta det lugnt, du har hela livet på dej att jobba och tids nog hinner du ledsna 😉😆

Svar: Haha ja de är nog så 😉
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Vill också ha snö!

Svar: De kommer nog snart ska du se 😉Vi fick ju lite men de börjar smälta bort och nu ä de mer isgata överallt än snö! 🤨
Skulle vilja fota Zeke i snön, men då behöver de komma en hel del
Erika Pettersson