12 timmars!

Hello  jag är inte superduper aktiv här, men det händer ju inte tillräckligt mycket så man kan skriva var o varannan dag därför skriver jag när jag känner att jag har något att dela med mig ut av. 😊
 
Idag jobbar jag 12 timmars pass, men slutar redan 19.30 vilket känns jätte konstigt är van att sluta 21.00-21.30 speciellt om det är Fredag & helg så snacka om skillnad för man vänjer sig snabbt vid sina rutiner & arbetstider.
 
Nu iallafall känns det bra att sluta 19.30 för vi ska åka o handla lite inför helgen efter jag slutat idag.
sen blir det hem äta, duscha & se på tv innan sista varvet med vovven.
 
Är redan riktigt trött så kommer säkert sova riktigt gott i natt vilket behövs för imorgon väntas ytligare ett 12 timmars pass med avslut 19.30 👌
 
 Och Söndag morgon ca 03.15 ska man kliva upp för 04.05-04.10 är det dags att gå till bussen och åka till Ullared 😁
känns bra att man jobbar hela daten imorgon för på så sätt så kommer dagen gå fortare och man kommer hem trött och kan förhoppningsvis somna tidigt!