Vi kör på! 😏

Idag har det rullat in tre jobbförfrågningar på loppet av 50 minuter herregud. 😏
 
Jag valde att inte jobba mer idag körde 7.00-12.30 och jag kände på förmiddagen att jag inte orkar köra ett kvällspass 15.45-21.00 sen köra 13,5 timme imorgon där i mot ringde chefen förut på eftermiddagen så på Onsdag så går jag ut mellan 7.00-14.30 ett vanligt pass hade tänkt vara ledig, men då det krisar och folk sjukskriver sig och ordinarie är på utbildning.
 
Kör Söndag till Torsdag denna vecka så hoppas att jag får vara ledig fredag-söndag 🙂 med tanke på hur många timmar man jobbar bara på så få dagar.
 
Fick besked angående sommaren också och jag blev så happy för jag fick runt 82-84% och hos dom ambulerande  så jag är så himla glad om inget händer förstås då för då blir det ev byte av arbetsplats men jag är så glad exakt där jag ville vara. 😁