Värmen försvann!

Idag har det varit svinkallt ute när jag & mamma drog till syrran för att fixa ett par av mina byxor!
Precis som vi kommer fram öppna sig himlen och det började hagla.
 
Jag saknar värmen & solen vi hade förra veckan och hela helgen i Lördags drog jag på mig shorts för första gången i år och man trodde ju våren/sommaren var här för att stanna, men inte.
 
Veckan startade med en ledig dag för i veckan kör jag flera 12 timmars pass flera dagar i rad så blir många timmar blir det, men hellre långa pass o på så sätt få fler lediga dagar. 🙂
 
Känns så otroligt bra att veta att man har jobb varje vecka och varje månad nu för tiden det har gett en en lugnare och mindre stressig vardag.
Plus att jag trivs så otroligt bra med o jobba runt hos olika hela tiden man åker runt o hjälper till också så dagarna går fort! 👌😁
 
Så glad att shortsen ifrån förra sommaren satt som en smäck även i år. 👌
#1 - - marianne:

Med denna våren kommer det att bli en lång varm sommar.....det MÅSTE det, vädergudarna är faktiskt skyldiga oss det....så det så!

Jag blev så full i skratt igår när en av mina kompisar skrivit på fb att det snöade, jag kommenterade att "tur man inte bor i Limmared" (det är ca en mil härifrån) senare när jag var ute med Leo började det hagla.....haha, där fick jag

Svar: Jag hoppas du har rätt!! 😃Denna kyla vi fått nu är förskräcklig alltså.
Erika Pettersson