Tv torsdag

Torsdag är verkligen en tv torsdag för mig. 🙂
Jag brukar inte se så mycket på tvn jag stremar serier & filmer men kan jag och är ledig på torsdag kvällar så försöker jag gärna få till en slappar stund i soffan efter middagen men alla dagar är man inte lediga så då får man streama.
 
Två avsnitt jag verkligen vill se på torsdagar är:
• Anders bagges hemlösa hundar eftersom
hundar ligger mig varmt om hjärtat.
 
• Black Widows en av dom absolut bästa serier jag följt som jag bara vill se mer o mer av. 
Men som en annan skrev efter avsnitt 1? Säsong 1 är var lite bättre som de är hittills men måste ändå se. 
 
mannen min fixade maten idag då jag slog mig ner på soffan med sån huvudvärk nu ikväll så han grillade kött till sig o kyckling till mig som inte är så förtjust i kött, fixade maten o serverade. 👌😘
han är bäst! 
 
Och imorgon har han ledigt då han tagit ut komp timmar så han fick lite kortare vecka denna vecka när vi ska iväg på lördag med.