Ledig dag!

Blev ju ledig idag trots allt och de var väl ganska skönt då jag vakna med sån huvudvärk i morse.
Nu har iallafall jag & mamma hunnit varit iväg o köpt presenten plus levererat till syrran som hon fick i 30 års present en trädgårdsgrupp som hon ville ha.

Hon fyllde i måndags, men ska ha kalas på söndag men vi kunde inte ha de där liggandes i bilen så var bäst o leverera direkt. ;)

Nu är jag hemma och mellanlandar har bilen utlånad idag så där av jag fått åka med Mamma o fixa detta så väntar på att syrran ska lämna tillbaka bilen och sedan invänta att Oscar kommer hem så och då när han kommer har förhoppningsvis ett paket vi väntar på kommit (brukar komma runt 16.00 tiden) så hoppas hoppas.
Så när han kommer måste vi fara iväg o hämta ut tre paket förhoppningsvis och handla lite snabbt.
Innan vi kan ta kväller o varva ner.

Fick med mig Texas hem några timmar medans Pappa & lillsyrran skulle passa på o storhandla innan hon lämnar tillbaka bilen och då slapp texas vara ensam hemma.
Och Zeke får sällskap 😍✌️
#1 - - Marianne :

Skönt med en ledig dag mitt i veckan, och du lyckas fylla varje minut...haha....

Svar: Haha ja! 🙈Har landat i soffan nu funderar på o sova trots att klocka inte ens är tio.
Erika Pettersson