Landat hemma

Nu har man landat hemma i soffan efter en ledig dag, men ändå en del att göra. 😊
 
Efter att ha hämtat ut alla paket samt varit på Jysk och köpt en ny datastol då våran gamla gick sönder nyligen. 
Så blev de o montera ihop nya pelarfläkten så äntligen har vi två en i vardagsrummet och en i sovrummet. 👌
Samt montera ihop datastolen men detta blev Oscars jobb.
 
Själv provade jag nya kläderna jag hämtade ut som jag kanske visar upp en annan dag för jag testade de lite snabbt utan o fota, men allt passade.
 
I morgon väntas jobb, men kortpass så utöver jobb ska vi bara handla hem lite mat vi storhandlade nyligen så mest lite veckohandling o fylla på lite för idag orkade jag inte efter att ha fart omkring.
 
utöver jobb+handling så ska jag slappa och bara ta det lugnt för sen Fredag är det först jobb sen marknad så då försvinner många timmar o kroppen behöver bara få vara. 🙂
 
Nu ska jag sova godnatt. 
#1 - - Anita:

Skönt med fläkt! Kan behövas nu :D

Svar: Åhja speciellt när man bort högst upp 😉Solen ligger ju på i vardagsrum & toa hela dagarna medans ovrimmet aldrig får sol vilket är skönt.
Erika Pettersson