Kontakt med läkaren

Flera av er som följt mig vet att jag i början av detta år började medicinera med levaxin då jag har problem med sköldköteln / ämnesomsättningen.
 
Senaste månaderna har läget försämrats igen. 🙁
Jag mår sämre och sämre värken har ökat på och jag är konstant trött så de tär jättemycket på mitt humör och jag har trappat lite med jobbet då jag inte orkar jobba på så extremt som jag gjort hösten, vintern fram till februari.
Men jag vill ju inget hellre än att jobba men energin finns inte på topp o palla med dessa långapass alla dagar, men man får kämpa.🙂
 
I morgon och torsdag jobbar jag 7.00-19.00 båda dagarna sedan är jag ledig igen så fredagen kommer gå åt att vila upp sig.
 
Idag ringde läkaren upp och vi diskuterade lite så nu ska nya prover tas vi ska ta ett prov för ämnesomsättningen o se om de förändrats mot sist, blodstatus och ett prov för o kolla om inflammation i kroppen.
Inflammation har jag ju i vänsterfoten men varför mina leder bråkar så extremt är svårt o förstå. 🙁
Men hoppas vi får svar o jag kan få hjälp och någon gång bli helt okej så man kan leva normalt.
 
 
#1 - - Jennifer Queen:

Usch vad tråkigt att det har försämrats :(

Svar: Jao de känns verkligen tråkigt 🙁
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Men så trist, hoppas verkligen man kommer fram till något som ger förändring..

Svar; Ja nej jag har faktiskt bara jobbat 50% men hoppat in en del extra. Så 80% blir toppen för min del. Även fast fritiden nästan försvann nu.. Haha

Svar: Jag hoppas de också! 😕Annars vet jag inte vad man ska göra faktiskt men har läst på själv o försökt lära mig om detta så man kan hjälpa sig själv!
finns ju annan medicin verkar de som men tror högre dos är vad jag behöver.
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Usch....hoppas ni får ordning på detta snart, det brukar väl ta lite tid att ställa in rätt dos?
Jag tror detta väder med värme - kyla -värme - kyla gör det extra besvärligt för oss med kronisk värk....
kram

Svar: Tror också vädret påverkar en hel del varma dagar har jag ju inte alls samma värk så värmen får gärna komma tillbaka.
Jo det brukar ta tid ska ta nytt prov 23 maj så efter de får vi se helt enkelt vad som sägs funderar på o kolla om dom har en tidigare tid för de skulle nog vara bättre o få svar snart än vänta ända tills den 23e.

Kram
Erika Pettersson