Klippt mig & firat morfar

Detta blir ett kombinerat inlägg eftersom jag inte hade planerat o skriva tidigare inlägg idag, men efter samtalet förut var jag ju så glad vilken nyhet o vilken lycka. 😁
 
• Hade en tid bokad hos frisör idag.
Gjorde något jag inte trodde jag skulle våga, men det är bara hår de växer ut igen.
 
Jag klippte taggig sne lugg har inte haft de sen 6an kanske? 
Men Yvonne som jag går till har klippt mig sen jag var runt 8-10 år gammal och hon ser verkligen vad man passar i försökte få en rättvis bild, men bilden blir spegelvänd men tyckte de blev coolt. 
Nästa omgång ska vi nog färga också dyrt men så värt de. 😁
 
 
Efter frissan hämtade jag Viktoria ifrån jobbet, sen Oscar & Zeke och vi åkte o firade morfar som fyller 93 år idag gammelgubben 😊
För ett tag sedan trodde vi att slutet är här det såg mörkt ut väldigt mörkt ut faktiskt men medicinen hjälper och har bromsat sjukdomen så nu ska vi planera in en resa så han får se nya bilen han inte sett ännu han skulle själv köpt sig en Hyundai i20 men köpet blev aldrig av så han är nyfiken på våran ix20 o såklart måste han orka ta sig ut en sväng o åka med den någon dag.
 
Han uppskattade blomman, tårtan o besöket. 😊