God morgon đŸŒ€

God morgon đŸŒ€
Startade dagen idag redan 6.30 och dÄ visste jag inte riktigt hur hektisk dagen skulle bli.
Men vÀdret ser ut att kunna bli lyckat. 
 
Ledig dag och fullrulle sÄklart.
Morgon promenad redan vid 6.30
Startade igÄng tvÀttstugan vid 7.00
Utöver tvÀttstugan idag sÄ ska en del annat göras
 
‱ Zeke ska badas & borstat lĂ„ter kanske som det inte tar sĂ„n tid, men de tar ett tag.
‱ Vi ska Ă„ka o handla blommor & present till morfar som fyller 93 Ă„r idag.
‱ Jag ska Ă„ka till frissan o klippa mig
‱ HĂ€mta lillsyrran efter jobbet 
‱ Åka till morfar och gratta honom o fika
 
TvÀtta, bada Zeke, & handla allt ska vara klart innan 14.00 för 14.30 ska jag vara hos frissan o efter de ska jag, oscar,
 Zeke & Viktoria till morfar 😛
 
I morgon Ă€r det kenneltrĂ€ff sĂ„ en stor del av dagen gĂ„r Ă„t och söndag jobbar jag 13 timmars pass sĂ„ 8.30-21.30 kör vi arbete. 🙂
SÄ Àven denna helg kommer swisha förbi. 
 
BÀst o sÀtta fart ha det bra.