Fixat hemma.

Har länge letat på loppis efter en vit skänk att ha i köket eftersom vi har så dåligt med utrymmen att förvara kastruller osv eftersom ett skåp försvann tackvare diskmaskinen och de gjorde enormt stor skillnad!
 
Nu i förrgår fick jag tag i en skänk på loppis för 100kr som vi hämtade idag och jag blev så nöjd. 🙂👌
mer utrymme o förvara saker på.
 
Den behöver lite mer färg men de får vi fixa någons s längre fram för 100kr är jag så nöjd! 
 
Nu ska vi handla inför helgen sedna hämta Zeke som fått vara hos pappa några timmar medans vi sprungit ut/in med saker i lägenheten eftersom en del skulle upp på vinden och vi har städat av lägenheten samtidigt.
Och hunnit tvätta.
 
Handla kvar sen ska jag duscha Zeke dag med passa på för de är sjukt varmt ute o skönt för han o få bort massor lös päls o bli ren och sen blir de att se serier ikväll o laga god mat. 
Invänta att en kommer o ska kika på mitt gamla objektiv jag ska sälja. 🙂
#1 - - marianne:

Den där var ju såååå fin, och bara 100 kronor? Det är ju värsta kapet.

Svar: Ja endast 100kr o ändå la hon ut den på budgivning! 🙈Alla bjöd på ett väggskåp i samma annons men denna vart de endast frågor om men ingen mer bjöd så jag blev skit glad att jag vann den för 100kr 😀
Är så nöjd.
Erika Pettersson