Finspångs marknad

Efter jobbet så blev det en sväng på finspångs marknanden tillsammans med Oscar, Mamma & Viktoria.
Det var mycket  folk det var varmt som en bastu herregud och inte hittade vi speciellt mycket, men de hade jag heller inte förväntat mig jag var där för två saker.

• Strumpor till mig & oscar fick 15 par för 100kr så blev 15 par var tunna låganklade strumpor.
• Sedan marknads godis såklart de måste man bara ha.
• Jag, Oscar & Viktoria köpte varsin present till Alwa & Wiggo också så passande eftersom båda är så förtjusta i hundarna dom är ju inget hundrädda alls och vill gärna klappa o gosa.
Nu har båda lär sig o klappa fint de gick fort o lära dom så nu vill zeke inget hellre än o pussa på Alwa i allafall för hon är den som vill ha pussar.

Men eftersom dom är så förtjusta i hundarna fick dom varsin egen liten hund idag ;) 
Sån som går på batteri och rör sig framåt och skäller herregud så kul de var o se dom. :D 

 
Nu har vi fått varit ute en extra sväng ikväll då vi missade o handla såklart!
Man klarar sig inte utan toapapper så var bara åka till dollarstore så passade på o köpa hem zekes favorit tuggbe också. :) 
ska ta kväller nu för jag är riktigt trött o ska upp tidigt imorgon. 

#1 - - Anita:

Mysigt med Marknad... Sånt är alltid så trevligt tycker jag :D

Svar: Hade kunnat vara lite svalare för herregud vilken värme de blev riktigt tufft o gå där 😔Men de var trevligt 😊
Kommer ju några till i år häromkring
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

De hundarna är roliga, jag kan tänka att tvillingarna blev glada

Svar: Haha ja dom hade tydligt lekt hela morgonen med dom igår sa Emma 😀
Erika Pettersson