En dag i stan

Idag har vi tillbringat en dag inne i Norrköping centrum brukar sällan åka in till centrum sedan blev det även en tripp till Ingelsta och mediamark innan hemfärd. 🙂
 
Jag hittade
En t-shirt på hm
Ett par trekvart leggings på hm
tog ingen bild på dessa då de var bara leggigns
En tunika/klänning på Kappahl 
Ett par skor ifrån skopunkten 
Biotin till Zeke ifrån arken 

Försökte få oscar att titta på kläder, men visa gånger är det omöjligt att få honom o titta. 🙈😂
Men jag får ta någon dag o sätta mig o kolla på nätet för han brukar kunna ha det mesta jag beställer hem då kan han prova i lugn o ro utan stress hemma och inte på sekunden utan dagen efter om han vill. 🙂
Men han köpte ett nytt spel i onsdags och var en sväng på mediamark så han är nöjd.
Sedna ska han köpa ett i september när ett nytt spel släpps tror det var september de släpps på marknaden? Dom där spelen är ju inte jätte billiga, men han köper knappt ett spel i månaden o jag shoppar massor kläder i ståker, haha.. 
 
 
#1 - - Marianne :

Shopping igen...haha....men snyggt

Svar: Haha blev visst så 😄Behövde uppdatera sommar garderoben ordentligt
Erika Pettersson

#2 - - Åsa:

jättefint alltihop ju.gillar du gå på marknader?

Svar: Tack!Nej fy de gör jag inte 🙈
Erika Pettersson