Du är mitt allt! ♥

Du har bevisat och visat att du vill vara en del av mitt och Zekes liv.
Du har visar sån enorm kärlek och förtroende och efter denna helg så har vi blivit ännu tajtare du & jag då du verkligen visat för mig att jag är här för att stanna, jag är här för att jag älskar dig exakt de bevisade du för mig i helgen och nu ser jag fram i mot nästa steg. ♥

Finaste människan i världen vad jag älskar dig!! 

#1 - - ullie:

åh va mysigt... kärlek <3
ja du här oxå skit väder blev det idag i stället o inne väder har knappt lagt ut näsan hihi . fin måndag

Svar: 😍😁
Usch ja! Jag saknar värmen som vi hade nu i veckan & helgen vart tog den vägen liksom poff borta idag är det jättekallt o blåser så ingen värme här inte! 😕
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Såå fint!! <3

Svar; Nej det är verkligen svårt att faktiskt lita på folk när man blivit sårad och sviken tidigare.. :(