Dessa spontantrippar 🚗

Undra vart jag fĂ„r all energi ifrĂ„n dock Ă€r jag bra slut nu och huvudvĂ€rk! 😮 Men nöjd!
 
Efter att ha gÄtt över till affÀren och handlat, Àtit frukost fick jag en idé att Äka till stadium o köpa skor som ligger inne i stan Oscar ville inte med sÄ fick med Viktoria & Mamma sÄ fick slÀnga ihop bakningen med hjÀlp av Oscar eftersom vi skulle ivÀg till 16.00 och grilla och jag lovade o ta med fika sÄ bakade o fixa med Oscars hjÀlp, duscha o drog in till stan var borta 2,5 timme ca och tvÄ par skor rikare för 170kr vart hittar man tvÄ par för 170kr!? 
 
Vita kommer ifrÄn stadium outlet 99kr
Svarta var slut sĂ„ Ă„kte vidare till skopunkten som har ta tre betala för tvĂ„ sĂ„ Mamma, Viktoria & Jag tog varisitt par och rabatten splittrade vi pĂ„ tre sĂ„ 70kr för dom svarta ifrĂ„n skopunkten 👌
 
Alla som tror vi Ă€r mĂ„ngmiljonĂ€rer om jag vore de skulle jag inte jobba! 😉 Men svenska avundsjukan alltsĂ„!
Men som sagt ni ser priserna 170kr för tvĂ„ par skor + lite bensin dĂ„, men eftersom vĂ„ran drar extremt lite sĂ„ blev de inte dyrt heller! 🙂
 
Lunch i stan. 👌