Dåliga dagar

Alla har väl dåliga dagar även jag. 😏
Nu har jag haft problem med värk igår & idag efter lunchen idag så hade jag hunnit gå en längre promenad med Zeke, ätit lunch, tagit ett bad sen la jag mig i sängen och sov en halvtimme de måste varit den skönaste halvtimmen på länge.
 
Har sovit så dåligt sista tiden o ännu värre blir det när Oscar jobbar eftermiddagsveckor han börjar 13.30-23.00 hemma runt 00.00. 
Jsg är beroende av honom och han känner likadan när jag kliver upp tidig morgon o åker o jobbar för att man börjar 7.00! 
Vi har tydligen svårt att sova utan varandra. 😍
 
Idag kände jag inte alls för o gå o jobba även om jag älskar mitt jobb och idag är första dagen på nya vikariatet och dessutom är det ju där jag trivs som bäst.
Men kroppen säger ju ifrån, men väl på plats kommer en annan inställning och man hittar den där lilla gnutta energin som behövs.
Att börja 7.00 eller 8.00 är alltid lättare på så sätt att man aldrig hinner känna efter man går upp gör sig redo för jobb man åker o jobba medans eftermiddagspassen hinner man tänka en o flera gånger på hur mycket man vill vara hemma o sova..
 
Till jobbet tog jag mig o nu är jag nöjd. 😊
Slutar 21.00 ikväll lika så imorgon så slipper vara ensam hemma skit länge innan Oscar kommer.
Fredag går jag på tidigt redan kl 7.00 men slutar tidigt 14.30 och den väntas två lediga dagar så otroligt lugn vecka. 👌
 
Ha det bra alla hoppas ni har finare väder än oss här vräker regnet ner. 
#1 - - marianne:

När man är van med sällskap är det tomt utan....
Numer sover jag bäst när han är borta i veckorna, men det beror på att han alltid lägger sej senare och om jag somnat vaknar jag när han kommer...oftast kan jaga inte sova för att jag väntar omedvetet på honom

Svar: Jag ligger också o väntar o väntar.Sen när han väl kommit sover jag så otroligt skönt 😊
Erika Pettersson